مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-05پزشكي

تعطیلی روز شنبه مدارس فریمان لغو شد


تعطیلی روز شنبه (16 آذر ماه) مدارس شهرستان فریمان که پیش از ظهر امروز با هدف پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلوانزا اعلام شده بود، لغو گردید.

- تعطیلی روز شنبه (16 آذر ماه) مدارس شهرستان فریمان که پیش از ظهر امروز با هدف پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلوانزا اعلام شده بود، لغو گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به تاکید وزارت بهداشت بر عدم نیاز به تعطیلی مدارس بخاطر روند نزولی شیوع ویروس آنفلوآنزا در سطح کشور، موضوع تعطیلی مدارس در خراسان رضوی از جمله تصمیم اخیر در مورد مدارس فریمان ملغی اعلام می شود.

قاسمعلی خدابنده افزود: بر این اساس همه مدارس فریمان در روز شنبه هفته آتی 16 آذر ماه، باز است و معلمان و دانش آموزان آن شهرستان در کلاس های درس حاضر می شوند.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز به تعطیلی موردی مدارس، مطابق دستورالعمل این اداره کل با هماهنگی شورای آموزش و پرورش هر شهرستان اقدام لازم صورت گرفته و برای آگاهی عموم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روند شیوع بیماری آنفلوانزا در مسیر کاهش قرار گرفته است، افزود: با این حال درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، به معلم و یا دانش آموز واجد شرایط مرخصی داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی روز شنبه مدارس فریمان لغو شد

تعطیلی روز شنبه مدارس فریمان لغو شد