مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 13:062019-12-05اقتصادي

بهره برداری از فرودگاه بین المللی چابهار در سال 1400


مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اعلام کرد که طی توافق انجام شده، فرودگاه بین المللی چابهار تا 24 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (14آذرماه) با حضور جمعی از مسئولان از جمله وزیر راه و شهرسازی آیین افتتاح عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار برگزار شد.

در این مراسم عبدالرحیم کردی - مدیرعامل منطقه آزاد چابهار - در رابطه با مسائل فنی و مالی این فرودگاه توضیح داد: شهر فرودگاهی چابهار در زمینی به مساحت 2815 هکتار در ضلع شمالی منطقه احداث می شود که برآورد اولیه هزینه آن 550 میلیارد تومان است که با منابع منطقه آزاد چابهار انجام می شود.

وی گفت با توافقی که با قرارگاه خاتم در رابطه با ساخت فرودگاه انجام شده، قرار است تا 24 ماه آینده (سال1400) به بهره برداری برسد البته ما باید منابع را در زمان تعیین شده تامین کنیم.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در ادامه با اشاره به جریان ساخت فرودگاه چابهار توضیح داد: طی سال های 1393 و 1394 بود که فرودگاه چابهار برای باری دیگر به جریان افتاد و در زمان فرماندار وقت و دبیر وقت توسعه ستاد مکران فرودگاه چابهار برای بار سوم کلید خورد.

وی ادامه داد: در سال 1395 مجوز و موافقت اصولی فرودگاه صادر شد اما برخی موانع وجود داشت که فرآیند را به تاخیر انداخت تا اینکه در سال 1397 فصل دیگری از ساخت فرودگاه مکران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فرودگاه بین المللی چابهار در سال 1400

بهره برداری از فرودگاه بین المللی چابهار در سال 1400