مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 12:452019-12-05سياسي

وین روز جمعه میزبان نشست کمیسیون مشترک برجام


شهر وین فردا (جمعه) 15 آذر ماه میزبان نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، فردا جمعه 15 آذر ماه، نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران کل وزارت خارجه های ایران و گروه 1+4  (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار می شود.

این نشست همزمان با گذشت یک ماه از ورود ایران به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی در پی مصوبه 18 اردیبهشت ماه سال جاری شورای عالی امنیت ملی برگزار می شود.

سازمان انرژی اتمی ایران در راستای اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و در پی دستور حسن روحانی رییس جمهوری، 15 آبان ماه و در گام چهارم کاهش تعهدات برجامی، گازدهی به سانتریفیوژها در مجتمع غنی سازی شهید مسعود علیمحمدی (فردو) را آغاز کرد.

در آستانه نشست وین، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران به پکن و سپس توکیو سفر کرد.

سفر معاون وزیر خارجه ایران به چین آنگونه که خودش بیان کرده بود لازم بود قبل از این کمیسیون، دستورکار این نشست را با همکارانمان در چین مرور و تلاش کنیم تا مواضع نزدیکتری را در این نشست داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وین روز جمعه میزبان نشست کمیسیون مشترک برجام

وین روز جمعه میزبان نشست کمیسیون مشترک برجام