مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-05بين الملل

نباید برای توسعه همکاری های علمی تنها به کشورهای اروپایی چشم دوخت


سفیر ارمنستان در ایران آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری های علمی، فرهنگی و هنری با ایران اعلام کرد و گفت: نباید همواره به اروپا چشم بدوزیم و خود ما به عنوان کشورهای همسایه نیز می توانیم دادوستد علمی و فناوری داشته باشیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سفیر ارمنستان در ایران آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری های علمی، فرهنگی و هنری با ایران اعلام کرد و گفت: نباید همواره به اروپا چشم بدوزیم و خود ما به عنوان کشورهای همسایه نیز می توانیم دادوستد علمی و فناوری داشته باشیم.

آرتاشس تومانیان در حاشیه بازدید از پنج واحد تولیدی و صنعتی در آذربایجان شرقی، این استان را یکی از استان های توسعه یافته و توانمند از نظر فناوری و منابع انسانی عنوان کرد و گفت: روابط رو به رشد ایران و ارمنستان این اجازه را می دهد که در مورد همکاری های مشترک در زمینه های مختلف فکر کنیم.

وی با اشاره به امضای توافق نامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، گفت: کارآفرینان و فعالان اقتصادی ارمنی از مزایای عضویت در این اتحادیه بهره مند شده اند و اکنون زمان آن است که همراه با ایران، به طور مشترک از این امکانات استفاده کنیم.

وی با بیان این که امکانات نامحدودی برای همکاری در زمینه های مختلف با ایران داریم، افزود: مسیر هزاران ساله ای که دو ملت ایران و ارمنستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید برای توسعه همکاری های علمی تنها به کشورهای اروپایی چشم دوخت

نباید برای توسعه همکاری های علمی تنها به کشورهای اروپایی چشم دوخت