مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-05سياسي

شب آرام تهران با آقای شهردار شب


معاون برنامه ریزی و توسعه و امور شورا با سابقه مدیریت شهری در تهران یک شب شهردار شب تهران است.

- ، حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی و توسعه و امور شورا با سابقه مدیریت شهری در تهران هم مانند دیگر مدیران شهری یک شب شهردار شب تهران است.

ساعت هشت شب معاون برنامه ریزی و توسعه و امور شورا مسئولیت شهردار شبی را آغاز کرد و قصد داشت از منطقه چهار تهران بازدید کند؛ محدوده خیابان استخر- ساعت 9 شب - سامان سرای لویزان اولین مقصد شهردار شب بود تا ضمن سرکشی از وضع سامان سرا به پرسنل سامان سرای لویزان خسته نباشید بگوید، در این بازدید شهردار منطقه 4 تهران، معاون برنامه ریزی، مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری و مدیران کل تشکیلات و ارزیابی عملکرد شهرداری مظاهریان را همراهی کردند.

چشم امید کارکنان خدماتی سامان سرا به آقای شهردارسامانسرای لویزان واقع در منطقه 4 شهر تهران محلی برای اسکان زنان کارتن خواب، بی خانمان و متکدی است که هر یک از آنان ناگفته ها و روایت های ناتمامی از زندگی خود دارند.

در ابتدای ورود شهردار شب به سامان سرا نبود علائم و نوشته راهنمای مشخص در سامانسرا نظر شهردار شب را به خود جلب کرد که در پاسخ، حسین مهاجر مدیر ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی گفت: در طبقات بالای سامان سرا از نوشته های مشخصی استفاده شده است تا افراد بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب آرام تهران با آقای شهردار شب

شب آرام تهران با آقای شهردار شب