مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-05اقتصادي

بهبود وضعیت منابع آبی کشور نسبت به گذشته


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از بهبود وضعیت منابع آبی کشور در سال آبی جدید نسبت به سال آبی گذشته خبر داد و گفت: میزان بارندگی ها به طور متوسط 22 درصد افزایش یافته است.

- البته بدین معنا نیست که وضعیت بارش ها در همه نقاط کشور مناسب بوده است؛ چراکه توزیع بارش ها متوازن نیست و در بخش هایی از کشور با کمبود بارش مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا جانباز امروز (پنجشنبه) در حاشیه اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری در پاسخ به سوال ایسنا درباره آخرین وضعیت منابع آبی کشور گفت: هنوز برای ارزیابی منابع آبی در سال آبی جدید زود است چرا که عمده بارش ها در اکثر نقاط کشور در زمستان و بهار سال بعد اتفاق می افتد.

وی با تأکید بر این مسئله که در اوایل زمستان برنامه پیش بینی تنش آبی سال آینده ارائه می شود، تصریح کرد: سال آبی جدید نسبت به سال های گذشته وضعیت بهتر خواهد بود چرا که تعداد زیادی از طرح های آبرسانی به بهره برداری رسیده و برنامه های خوبی را برای مهار آب انجام داده ایم.

علاوه بر این وضعیت آب در سدها نیز نسبت به گذشته مناسب تر است.

جانباز در خصوص صحبت های نشست امروز نیز گفت: در سال های بعد از انقلاب اقدامات بسیار خوبی در حوزه آب و فاضلاب شکل گرفت که مهم ترین اقدام خودباوری مجموعه آب و فاضلاب کشور بود چرا که در حال حاضر 97 درصد تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت منابع آبی کشور نسبت به گذشته

بهبود وضعیت منابع آبی کشور نسبت به گذشته