مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-05اقتصادي

آغاز اجرای طرح نهال کاری همگانی در عرصه های منابع طبیعی مازندران


طرح نهالکاری با شعار نهالکاری همگانی برای ایرانی سبز امروز در عرصه های منابع طبیعی مازندران آغاز شد.

- مرکز مازندران؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری در آیین کاشت نهال در 8 هکتار از عرصه های تنگه لته ساری گفت: همزمان با اجرای طرح کاشت 14 میلیون اصله نهال امروز در کشور، بیش از 20 هزار اصله نهال در عرصه های قابل کشت 11 شهرستان استان غرس شد.

موسوی تاکامی تعهد سالانه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری را در این طرح ، کاشت یک میلیون و 600 هزار اصله نهال در 850 هکتار از عرصه های منابع طبیعی اعلام کرد و افزود: 250 هکتار از این مساحت با 500 هزار اصله نهال به زراعت چوب و 250 هکتارهم با 500 هزار اصله نهال به توسعه فضای سبز اختصاص دارد که در اختیار نهاد های دولتی و غیردولتی و سمن ها (سازمان های مردم نهاد) قرارمی گیرد.

به گفته وی این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ منابع طبیعی و حفظ و احیای آن و تبیین اهمیت آن براساس آموزه های دینی، گسترش سنت حسنه نهال کاری و مشارکت همه مردم ، تا پایان امسال در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری و نوشهر انجام می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری به همکاری 13 شرکت در حوزه حفاظت این اداره کل اشاره کرد و افزود: حفاظت از 800


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح نهال کاری همگانی در عرصه های منابع طبیعی مازندران

آغاز اجرای طرح نهال کاری همگانی در عرصه های منابع طبیعی مازندران