مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-05بين الملل

هیأتی آمریکایی با رییس جمهور عراق دیدار کرد


یک هیأت آمریکایی به ریاست فرستاده ویژه آمریکا به سوریه و با مشارکت سفیر آمریکا امروز با رییس جمهور عراق در کاخ السلام بغداد درباره اوضاع عراق گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برهم صالح رییس جمهور عراق روز پنجشنبه در دیدار با فرستاده ویژه آمریکا به سوریه و سفیر آمریکا در بغداد به موضوع  ثبات عراق و روند اصلاح امور این کشور پرداخت.

دفتر صالح در بیانیه ای اعلام کرد: رییس جمهور عراق امروز در کاخ السلام بغداد با  جیمز جفری   فرستاده ویژه آمریکا به سوریه و متیو تیلور سفیر آمریکا و هیئت همراه آنها دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری موازین نیوز ، بر اساس بیانیه مذکور، در دیدار طرفین عراقی و آمریکایی، موضوع حمایت بین المللی از تقویت امنیت و ثبات عراق و اصلاح مطلوب امور برای پاسخ به خواسته معترضان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دفتر ریاست جمهوری عراق اعلام کرد: در این دیدار بر اهمیت توسعه روابط دوجانبه و توسعه افق های همکاری و مبادلات تجاری بین دو کشور در راستای منافع مشترک تاکید شده است.

تظاهرات مردم عراق که از ابتدای اکتبر آغاز شده بود، از بیست و پنجم اکتبر از سر گرفته شد.

بیشتر این اعتراضات، در اعتراض به وضعیت نامناسب معیشتی است، ولی برخی جریان های سیاسی و کشورهای خارجی از جمله آمریکا و عربستان و امارات در پی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی آمریکایی با رییس جمهور عراق دیدار کرد

هیأتی آمریکایی با رییس جمهور عراق دیدار کرد