مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-05اقتصادي

90 هزار شغل توسط کمیته امداد در کشور ایجاد شده است


 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: با اختصاص 3500 میلیارد تومان بیش از 90 هزار شغل توسط کمیته امداد در کشور ایجاد شده است.

- قزوین- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: با اختصاص 3500 میلیارد تومان بیش از 90 هزار شغل توسط کمیته امداد در کشور ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت مسکن برای مددجویان قزوین که در مهمانسرای استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تامین اشتغال و مسکن مددجویان از مهمترین رسالتهای این نهاد است که گامهای ارزشمندی در این زمینه برداشته شده است.

وی بیان کرد: کمیته امداد متعهد شده بود سالانه 70 هزار شغل ایجاد کند و بهزیستی نیز سهم 30 هزار شغل را بر عهده گرفت که از تعهد خود فراتر رفته و امسال 90 هزار شغل جدید ایجاد کرده ایم.

بختیاری تصریح کرد: در سال اول 170 هزار شغل، سال دوم 148 هزار شغل ایجاد شد و توانستیم حدود یک سوم اشتغال کشور را توسط کمیته انجام دهیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور یادآورشد: برای ایجاد اشتغال حدود 3500 میلیارد تومان به کمیته امداد و 1500 میلیارد تومان به بهزیستی اختصاص داده شده استکه ما توانستیم 90 هزار شغل ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار شغل توسط کمیته امداد در کشور ایجاد شده است

90 هزار شغل توسط کمیته امداد در کشور ایجاد شده است