مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:552019-12-05اقتصادي

حذف 30 درصد صادرات فرش ایران


رییس اداره فرش دستباف وزارت صمت گفت: علیرغم تمام بی مهری های دولتی و خصوصی و همچنین جنگ اقتصادی همین که می بینیم فرش دستباف ایرانی همراه رییس جمهور آمریکا بوده و از طرفی نخستین کالای تحریمی پس نفت است، - ایسنا/اصفهان رییس اداره فرش دستباف وزارت صمت گفت: علیرغم تمام بی مهری های دولتی و خصوصی و همچنین جنگ اقتصادی همین که می بینیم فرش دستباف ایرانی همراه رییس جمهور آمریکا بوده و از طرفی نخستین کالای تحریمی پس نفت است، نشان از اهمیت آن دارد.

فرشته دست پاک ظهر امروز (پنجشنبه) در همایش بررسی راهکارهای توسعه بازار فرش ایران و همزمان با افتتاح بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان، اظهار کرد: دو میلیون نفر در حوزه فرش دستباف در حال فعالیت هستند، اما هنوز متوجه ارزش آن نشده ایم.

این دیده نشدن ها به سبب آن است که با کمترین ارزش افزوده و سرمایه، بالاترین ارزش افزوده برای کشور داشته و زحمتی برای دولت نداشته ایم.

وی افزود: 30 درصد صادرات ما به آمریکا و به تبع آن کشورهای عربی اکنون از سبدمان حذف شده و باید برای جبران آن تمام بخش ها دست به دست هم دهند تا واردات مواد اولیه و صادرات تسهیل یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره فرش دستباف وزارت صمت با اشاره به طرح بیمه قالیبافان، ادامه داد: بیمه تأمین اجتماعی برای قالیبافان 3 برابر سال های گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 30 درصد صادرات فرش ایران

حذف 30 درصد صادرات فرش ایران