مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-05بين الملل

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی خواستار ائتلاف عربی و غربی علیه ایران شد


وزیرخارجه رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل ائتلاف عربی و غربی به سرکردگی آمریکا علیه ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسراییل کاتز ، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توییتر به نامه اخیر سه کشور اروپایی به دبیرکل سازمان ملل واکنش نشان داد.

کاتز در حساب کاربری خود با اشاره به نامه اخیر سه کشور اروپایی به دبیرکل سازمان ملل که علیه برنامه موشکی ایران تهیه شده بود، از قول فرانسه، انگلیس و آلمان مدعی شده است که ایران در حال ساخت موشک های قادر به حمل کلاهک اتمی است که این اقدام نقض توافق هسته ای است.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود، با حیاتی عنوان کردن زمان فعلی، مدعی شده است: لازم است تا گام بعدی که یک تهدید نظامی موثر است از سوی یک ائتلاف عربی غربی برای بازداشتن ستیزه جویی ایران باشد که توسط آمریکا رهبری شود.

ادعاهای وزیرخارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران پس از آن مطرح شده است که سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس با ارسال نامه ای به دبیرکل سازمان ملل مدعی شدند که فعالیت های موشکی ایران برخلاف قطعنامه شورای امنیت است که پیشتر در جریان توافق هسته ای در سال 2015 تصویب شده بود.

پیش از این نیز، بنی گانتز ، رهبر ائتلاف سیاسی آبی و سفید رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توییتر، به نامه سه کشور اروپای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی خواستار ائتلاف عربی و غربی علیه ایران شد

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی خواستار ائتلاف عربی و غربی علیه ایران شد