مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-05اقتصادي

مطالبات 100 میلیارد تومانی پیمانکاران پروژه های راهسازی


معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان جنوبی، میزان مطالبات پیمانکاران پروژه های راه را 100 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مطالبات معوق سال های گذشته این پیمانکاران پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرمحمد مودی ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر از هزار و 780 آبادی دارای سکنه استان تنها 822 روستای بالای 20 خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار هستند.

وی بیان کرد: در ابتدای سال 97 تنها پنج هزار و 700 کیلومتر یعنی معادل 48 درصد راه های روستایی استان آسفالت بوده است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه با تأکیدات استاندار خراسان جنوبی توسعه روستایی نیز به صورت ویژخه و خاص با تدوین سند توسعه روستایی در دستور کار قرار گرفت، عنوان داشت: در همین راستا برنامه تکمیل شبکه راه روستایی به طول 630 کیلومتر و برخورداری 96 روستای محروم آغاز شد.

مودی اضافه کرد: در یک سال اخیر 130 کیلومتر راه روستایی تکمیل و عملیات اجرایی 500 کیلومتر نیز از راه های روستایی استان آغاز شد.

افزایش 11 درصدی طول راه های آسفالته روستایی وی یادآور شد: با تکمیل این محورها شاهد افزایش 11 درصدی طول راه های آسفالته روستایی و برخورداری کامل روستاهای بالای 20 خانوار استان از این نعمت خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات 100 میلیارد تومانی پیمانکاران پروژه های راهسازی

مطالبات 100 میلیارد تومانی پیمانکاران پروژه های راهسازی