مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-05اجتماعي

9 پروژه زیرساختی بخش گردشگری در خراسان شمالی احداث شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از احداث 9 پروژه مربوط به زیرساخت های گردشگری در بخش دولتی، طی 8 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از احداث 9 پروژه مربوط به زیرساخت های گردشگری در بخش دولتی، طی 8 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

حبیب یزدان پناه گفت: این پروژه ها شامل اجرای راه دسترسی به اقامتگاه های بوم گردی جیامان و جمالی، گازرسانی به مجتمع ثامن فاروج و گازرسانی به اقامتگاه بوم گردی جیامان بوده است.

وی افزود: اجرای آلاچیق پارک شیرکوه شیروان، سرویس بهداشتی روستای زمان صوفی، آب رسانی به رباط قره بیل، سفره خانه سنتی مهان و امیرخانلو و آب رسانی به کمپ اسفیدان از دیگر پروژه های زیرساختی است که در بخش دولتی طی 8 ماهه امسال انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، یزدان پناه با بیان اینکه 14 پروژه دیگر نیز از سوی این اداره کل در سال جاری آغازشده و در حال احداث است، تصریح کرد: اجرای پروژه های گازرسانی، تکمیل کمپ های گردشگری، ایجاد راه های دسترسی و احداث سرویس های بهداشتی و آلاچیق در تفرجگاه های گردشگری ازجمله این 14 پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه زیرساختی بخش گردشگری در خراسان شمالی احداث شد

9 پروژه زیرساختی بخش گردشگری در خراسان شمالی احداث شد