مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:152019-12-05اقتصادي

نمایشگاه صنایع دستی معلولان خرمشهر برپا شد


نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی معلولان خرمشهر در موزه جنگ این شهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره میراث فرهنگی و مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر و با هدف معرفی ظرفیت های معلولان خرمشهر و فروش تولیدات برای توانمندسازی این قشر برپا شده است.

وی ادامه داد: در خرمشهر پنج موسسه و آموزشگاه برای ناتوانان حرکتی وجود دارد که معلولان تحت پوشش این موسسه ها تولیدات خود را اعم از صنایع چرم، کار با چوب، گل سازی و بافت در این نمایشگاه عرضه کردند.

پاک گوهر به عرضه تولیدات حصیربافی در این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده هنر حصیر از آثار هنرمندان منطقه که جز ناتوانان حرکتی نیستند نیز در این نمایشگاه عرضه شد و هدف از این اقدام ایجاد انگیزه برای آموزش این نوع هنر در میان قشر معلول بوده است.

عبدالامیر عریضاوی مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر نیز در رابطه با این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه از آثار دستی معلولان برای عرضه و نمایش به کاروان های راهیان نور که از مرکز فرهنگی بازدید می کنند، در موزه جنگ خرمشهر برگزارشده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مشابه از ابتدای سال، از ادامه این روند خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار نمایشگاه اعم از نمایشگاه صنایع دستی، فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی معلولان خرمشهر برپا شد

نمایشگاه صنایع دستی معلولان خرمشهر برپا شد