مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:052019-12-05سياسي

اطلاعی از ثبت نام عارف ندارم/ مجلس دهم کارآمدی لازم را نداشت


عضو فراکسیون امید با بیان اینکه از ثبت نام محمدرضا عارف اطلاعی ندارم، گفت: سرلیست اصلاح طلبان پس از تایید صلاحیت ها مشخص خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد مازنی در پنجمین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در ساختمان وزارت کشور با تاکید بر اینکه قاعدتا به فراکسیون اصلاح طلبان تعلق دارد، اظهار داشت: ممکن است ائتلاف هایی شکل بگیرد که در آینده مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه من بیشترین تجربه را در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دارم، گفت: هر چند در حوزه های دیگر نیز می توانم کمک کنم اما علاقمند هستم آنچه در کمیسیون فرهنگی شروع کردم بتوانم استمرار ببخشم.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم ضمن اظهار بی اطلاعی از حضور عارف در انتخابات مجلس یازدهم گفت: از ثبت نام ایشان اطلاعی ندارم.

مازنی در رابطه با اینکه عارف گفته است به انتخابات نمی آید و پزشکیان سر لیست اصلاح طلبان در انتخابات دوره یازدهم خواهد شد، تصریح کرد: از آقای دکتر عارف بپرسید.

سر لیست هم پس از تایید صلاحیت ها مشخص خواهد شد.

وی در واکنش به این سوال که شنیده شده است شما و نماینده هایی که امروز ثبت نام کردند قبلش با آقای عارف جلسه داشتید، اظهار داشت: من امروز جلسه ای با ایشان نداشتم اما از خود ایشان بپرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعی از ثبت نام عارف ندارم/ مجلس دهم کارآمدی لازم را نداشت

اطلاعی از ثبت نام عارف ندارم/ مجلس دهم کارآمدی لازم را نداشت