مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-05سياسي

وظیفه مدیریت شهری قرارگرفتن دانشگاه فردوسی مشهد در پازل رشد و توسعه شهر است


شهردار مشهد با بیان اینکه وظیفه مدیریت شهری حمایت از هر گونه فعالیت جهت قرار گرفتن دانشگاه فردوسی مشهد در پازل رشد و توسعه شهر است، گفت: امیدواریم بتوانیم بدهکاری زیاد خود را به دانشگاه فردوسی مشهد که خیر و برکت زیادی به شهروندان خود رسانده است را ادا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا کلایی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه پنجمین جشنواره فرهنگ ملل که در دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی مشهد را یک اتفاق بزرگ می دانم و باید به خود می بالیم که مجموعه ای با این قدمت و سرمایه اجتماعی بالا در قلب شهر ما وجود دارد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه بسیاری از عناصر توسعه این شهر در نتیجه فعالیت های دانشگاه فردوسی است، بیان کرد: مشهد شهری بین الملی است و این شهر به دانشگاه فردوسی بدهکار است، رویدادهایی مانند پنجمین جشنواره فرهنگ ملل این بدهکاری را بیشتر می کند.

وی متذکر شد: قطعا یک شهر بین المللی مانند مشهد نیازمند گفت وگوی بیشتر، چند فرهنگی و تعاملات شهروندان با یکدیگر است، فرهنگ سایر ملت ها می تواند به درک متقابل کمک کند و شهر را به جایگاه اصلی آن نزدیک کند.

کلایی با بیان اینکه وظیفه مدیریت شهری حمایت از هر گونه فعالیت جهت قرار گرفتن دانشگاه فردوسی مشهد در پازل رشد و توسعه شهر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مدیریت شهری قرارگرفتن دانشگاه فردوسی مشهد در پازل رشد و توسعه شهر است

وظیفه مدیریت شهری قرارگرفتن دانشگاه فردوسی مشهد در پازل رشد و توسعه شهر است