مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-05اجتماعي

اغاز طرح زمستانه در محورهای ارتباطی سبزوار و داورزن و جغتای


پنج اکیپ برف روبی راهداری در چارچوب اجرای طرح زمستانه در جاده های شهرستانهای سبزوار و داورزن و جغتای واقع در غرب خراسان رضوی برای خدمات رسانی به مسافران مستقر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار گفت: 25 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات کامل برفروبی، شن و نمک پاشی و 55راهدار اجرای طرح زمستانی راهداری را در جاده های سبزوار و داورزن بر عهده دارند.

عابدی پور افزود: این گروهها در قالب سه راهدارخانه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و چهار راهدارخانه در جاده ها حضور دارند و در مواقع لازم عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی را اجرا می کنند.

وی تصریح کرد: گروهها در راهدارخانه جواد الائمه(ع) واقع در کیلومتر 20 جاده سبزوار - اسفراین(گردنه بید و برغمد)، راهدارخانه ثامن در کیلومتر 90 جاده سبزوار - بردسکن(گردنه البلاغ) و راهدارخانه آریان در کیلومتر 30 جاده قدیم سبزوار - کاشمر و گروهی نیز در راهدارخانه مرکزی واقع در ستاد راهداری و حمل و نقل مستقر هستند.

ابراهیم سید آبادی رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان جغتای هم گفت: امسال با بکارگی 10دستگاه ماشین الات راهداری در 3پایگاه زمستانی مستقر در روستای منیدر غربی ترین روستای شهرستان و روستای محمد اباد در بخش هلالی و اداره مرکزی آماده خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغاز طرح زمستانه در محورهای ارتباطی سبزوار و داورزن و جغتای

اغاز طرح زمستانه در محورهای ارتباطی سبزوار و داورزن و جغتای