مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:152019-12-05سياسي

اضافه شدن 20 هزار متر مربع به حرم کریمه اهل بیت(س)


معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س): تا دو سال دیگر 20 هزار متر مربع به شبستان های حرم مطهر بانوی کرامت افزوده می شود.

- معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س): تا دو سال دیگر 20 هزار متر مربع به شبستان های حرم مطهر بانوی کرامت افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما هادی محمود نژاد از افزایش فضای مورد نیاز زائران در داخل حرم مطهر خبر داد و گفت: هم اکنون فضاهای مورد نیاز زائران از قبیل شبستان ها و رواق ها 140 هزار متر مربع است که تا دو سال آینده به 160 هزار متر مربع خواهد رسید.

وی افزود: از جمله فضاهای در حال ساخت شبستان حضرت امیرالمومنین در قسمت زیرین صحن اتابکی است.

محمود نژاد با اشاره به تهیه طرح جامع حرم مطهر و اجرای همه پروژه ها بر اساس این طرح گفت: پیش بینی می شود با اجرای این طرح ها تا سال 1400 امکان پذیرایی از 5 میلیون زائر در حرم فراهم شود.

مدیر عامل سازمان بهسازی نوسازی و زیبا سازی شهرداری قم هم در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز نوز با اشاره به سفر سالانه 20 میلیون زائر به این شهر گفت: افزایش ماندگاری زائران در قم از 6 ساعت به یک روز تمام، از جمله اهداف شهرداری است.

آقای خاکی اجرای طرح محور فرهنگی تاریخی حرم تا چهل اختران را در این راستا ارزیابی کرد و افزود: این محور چهار کیلومتر طول دارد و شامل بخش های مختلفی است تا به زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 20 هزار متر مربع به حرم کریمه اهل بیت(س)

اضافه شدن 20 هزار متر مربع به حرم کریمه اهل بیت(س)