مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 08:052019-12-05سياسي

اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای اطفای حریق هوایی


معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای اطفای حریق هوایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، محمدفرید لطیفی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری، گفت: برای کاهش خسارت های ناشی از بحران های طبیعی، 300 میلیارد ریال اعتبار در حوزه اطفای حریق هوایی در اختیار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور دستگاه های اجرایی مانند منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان حفاظت محیط زیست در صورت نیاز به اطفای حریق می توانند درخواست خود را برای اعزام بالگرد اعلام کنند.

لطیفی گفت: برنامه های عملیات اضطراری اکنون تعیین تکلیف شده و براساس قانون تمامی دستگاه های اجرایی در برابر آن مسئولیت دارند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور افزود: پیاده سازی قانون مدیریت بحران کشور مورد توجه مسئولان ملی و استانی قرار گیرد.

لطیفی تاکید کرد: مدیریت جامع حوضه های آبخیز کشور باعث کاهش مشکلات خشکسالی، مهار سیلاب ها، کنترل فرسایش، کم شدن میزان خسارت و بهبود وضعیت معیشت می شود.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری برای مقابله با حوادث و بحران های احتمالی آمادگی لازم را دارد و سازمان مدیریت بحران کشور در استان هیچگونه نگرانی ای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای اطفای حریق هوایی

اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای اطفای حریق هوایی