مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-05سياسي

کسانی که تسهیلات بانکی را در جای دیگر استفاده می کنند، خائن به ملت هستند


رییس دادگستری شهرستان زرند تاکید کرد: باید قوانین بانکی به کمک تولیدکنندگان داخلی بشتابد و تسهیلات بانکی به طور عادلانه تقسیم شود .

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان زرند تاکید کرد: باید قوانین بانکی به کمک تولیدکنندگان داخلی بشتابد و تسهیلات بانکی به طور عادلانه تقسیم شود .

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی در جمع نمازگزاران زرندی اظهار کرد: باید کارگاه های تولیدی کوچک و خانگی را دایر و تولید داخلی را زنده کنیم و همه مردم و مسئولان تعصب بر استفاده از کالای داخلی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی ریاست قوه قضاییه مبارزه جدی با مفدسین را در دستور کار خود قرار داده است، تاکید کرد: کسانی که از تسهیلات و سرمایه ملی جهت راه اندازی کارخانه و یا گارگاهی استفاده می کنند و کارگاه مورد نظر را راه اندازی نمی کنند و سرمایه در اختیار گرفته را در جای دیگری استفاده می کنند، خائن به ملت و مفسدند و دستگاه قضایی با مفاسد مبارزه جدی خواهد کرد.

رییس حوزه قضایی زرند با اشاره به اینکه جوان های مستعد زیادی داریم که دارای اختراعاتی ناب بوده که اگر میدان و امکانات را برایشان فراهم کنیم قطعاً می توانند در صنایع بزرگ اختراعاتی عظیم داشته باشند، افزود: باید راه را برای جوانان مستعد نخبه باز کنیم و در پیشبرد منافع اقتصادی کشور از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که تسهیلات بانکی را در جای دیگر استفاده می کنند، خائن به ملت هستند

کسانی که تسهیلات بانکی را در جای دیگر استفاده می کنند، خائن به ملت هستند