مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-05اقتصادي

بهره مندی 89 درصد مناطق روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 99 درصد جمعیت شهری و 89 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

- عباس شمس الهی در حاشیه ی انعقاد تفاهم نامه با جهاددانشگاهی اظهار کرد: از 26 شهر استان ایلام، 24 شهر گازرسانی شده و معادل 99 درصد جامعه شهری از نعمت گاز برخوردارند و تنها گازرسانی به دو شهر پهله و میمه به دلیل شرایط توپوگرافی منطقه هنوز به انجام نرسیده که پیمانکاران در این دو شهر نیز در حال اجرا هستند.

وی گفت: از 600 روستای استان 402 روستا معادل 89 درصد جمعیت روستایی گازرسانی شده اند که تا پایان امسال میزان بهره مندی جمعیت روستایی به 95 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه به دنبال افزایش کیفیت خدمات هستیم، تصریح کرد: در این زمینه نیازمند کمک دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و مخصوصا نهادهایی مانند جهاددانشگاهی هستیم.

وی از حذف قبض کاغذی به عنوان یکی از موفقیت های شرکت با همراهی خوب مردم و رسانه های استان نام برد و گفت:شرکت گاز استان ایلام بعنوان اولین استان کشور از مهرماه امسال این طرح را به طور کامل اجرا نمود و هم اکنون هیچ گونه قبض کاغذی در استان صادر نمی شود.

شمس الهی اجرای طرح نظرسنجی از مشتریان شرکت گاز و نیز اجرای GIS خطوط و شبکه گاز را از نمونه های موفق همکاری با مجموعه ی جهاد دانشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 89 درصد مناطق روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی

بهره مندی 89 درصد مناطق روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی