مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 06:252019-12-05دانش

بازدید رییس دفتر رییس جمهوری از دانشگاه فردوسی مشهد


رییس دفتر ریاست جمهوری به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پژوهشکده فناوری زیستی و نخستین مرکز پرندگان مهندسی ژنتیکی شده ایران در دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کردند.

- رییس دفتر ریاست جمهوری به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پژوهشکده فناوری زیستی و نخستین مرکز پرندگان مهندسی ژنتیکی شده ایران در دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محمود واعظی و منصور غلامی در جریان این بازدید از سوی معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی و رییس دانشگاه فردوسی مشهد همراهی شدند.

مسئول پروژه نخستین مرکز پرندگان مهندسی ژنتیکی شده ایران گفت: تخم پرندگانی که قند و نبات نام گرفته اند با بکارگیری فناوریهای نوین ژنتیکی در این مرکز برای تولید داروهای نو ترکیب مورد استفاده قرار می گیرد و این داروها برای کودکان دچار نقص دستگاه ایمنی، بیماران سرطانی و دیگر بیماریهای مرتبط کاربرد دارد.

دکتر حسام دهقانی افزود: روند کار در نخستین مرکز پرندگان مهندسی ژنتیکی شده ایران در دانشگاه فردوسی برای رسیدن به مراحل تجاری سازی داروهای نوترکیب در قالب پروژه در حال اجرا یک سال و نیم طول می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس دفتر رییس جمهوری از دانشگاه فردوسی مشهد

بازدید رییس دفتر رییس جمهوری از دانشگاه فردوسی مشهد