مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 06:002019-12-05اقتصادي

ثبت نام برای اعزام نیروی کار به 4 کشور اروپایی


ارائه فهرست بنگاه های مشکل دار به وزارت صنعت، رشد شش درصدی مشارکت زنان در اقتصاد، علاقمندی لیسانسه ها به طرح کارورزی و بازگشت شرکت هفت تپه به تولید از مهمترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هفته معاون روابط کار وزیر کار از ارسال فهرست بنگاه های اقتصادی مشکل دار به وزارت صمت خبر داد.

آنطور که شاکرمی گفته این لیست شامل بنگاه هایی است که از سوی وزارت کار شناسایی شده اند و بر اساس رصد انجام شده 42 درصد از بنگاهها نیمه فعال و 3 درصد به دلایل و مشکلات خاص تعطیل هستند ولی قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند.

وی تعداد کارگران بنگاه های دارای مشکل را 145 هزار نفر در کل کشور عنوان کرد و گفت: 90 درصد آنها مربوط به بخش های خصوصی، 8 درصد مربوط به بخش های تعاونی و حدود دو درصد بخش های دولتی و عمومی است که این تعداد واحد مشکل دار در بخشهای صنعت، کشاورزی و خدماتی فعالیت دارند.

برگزاری اجلاس پکن 25 در بانکوک تایلند از جمله رویدادهای این هفته بود.

در این اجلاس، معاون اشتغال وزیر کار از رشد شش درصدی از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار،ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب وکار دانش آموختگان، تسهیل در جذب و بکارگیری جوانان در بنگاه ها، ارتقای اخلاق و صلاحیت حرفه ای دانش آموختگان و فراهم ساختن ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام برای اعزام نیروی کار به 4 کشور اروپایی

ثبت نام برای اعزام نیروی کار به 4 کشور اروپایی