مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-05اقتصادي

افتتاح 11 واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی در گچساران


11 باب واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی در گچساران به بهره برداری رسید.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل بهزیستی این استان گفت: به مناسبت هفته جهانی معلولین 11 باب واحد مسکونی روستایی برای خانواده های 2 معلولی زیر پوشش این سازمان در گچساران احداث و به بهره برداری رسید.

آیت اله افشارمهر با بیان اینکه 2 باب واحد مسکونی روستایی در دست احداث نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد، افزود: طرح احداث واحد مسکونی برای معلولان زیر پوشش بهزیستی با مشارکت سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحد بیان کرد: برای احداث هرباب واحد مسکونی روستایی مبلغ 180 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و 150 میلیون ریال تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

افشارمهر با بیان اینکه برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از هفت میلیارد ریال کمک بلاعوض از سوی این نهاد حمایتی هزینه شد، اضافه کرد: همچنین مبلغ 10 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بنیاد مسکن با سود چهار درصد به این مددجویان پرداخت شد.

رییس بهزیستی گچساران هم گفت: برای احداث هرباب واحد مسکونی شهری برای خانواده 2 معلولی زیر پوشش این سازمان مبلغ 600 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 11 واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی در گچساران

افتتاح 11 واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی در گچساران