مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 05:002019-12-05سياسي

بهره گیری از توان سمن ها و بخش خصوصی در برگزاری جشنواره های هنری


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هنرمندان خوشنویس خراسان جنوبی قابلیت های زیادی دارند،گفت: باید برگزاری کامل جشنواره ها به بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد واگذار شود و به صورت تمام و ڪمال برگزار شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هنرمندان خوشنویس خراسان جنوبی قابلیت های زیادی دارند،گفت: باید برگزاری کامل جشنواره ها به بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد واگذار شود و به صورت تمام و ڪمال برگزار شود.

عباسعلی بهاری، چهارشنبه شب 13 آذر در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در بیرجند اظهار کرد: خط در هر بستری قرار گیرد جایگاه خود را پیدا میڪند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره ها این است ڪه بتوان بلوغی را در هنرمندان ایجاد و آن را دنبال ڪنیم، تصریح کرد: ماندگاری جشنواره ها مهم هستند و امروز رویکرد بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ثابت ڪرده که توانسته موفق باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره خط و خوشنویسی باید پایدار باشد، افزود: باید مردم، هنرمندان و سمن ها را باور داشته باشیم و باید دستگاه های اجرایی به بحث نظارتی خود بازگردند و جشنواره ها باید بهره وری خود را داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از توان سمن ها و بخش خصوصی در برگزاری جشنواره های هنری

بهره گیری از توان سمن ها و بخش خصوصی در برگزاری جشنواره های هنری