مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 04:552019-12-05حوادث

باند سارقان آموزشگاه های علمی و تعلیم رانندگی اراک در دام پلیس


رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند سرقت از آموزشگاه های علمی و تعلیم رانندگی در عملیات پلیس در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سرهنگ حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین سرقت از آموزشگاه های تعلیم رانندگی و آموزشگاه های علمی و دیگر اماکن دولتی در سطح شهرستان اراک و سرقت اموالی از قبیل رایانه، لب تاب، دوربین های مدار بسته، اسکنر، پرینتر، حافظه های جانبی و.

موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسینی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از یک باند سرقت به دست آمد و در مراحل تکمیل پرونده مشخص شد که یکی از اعضای اصلی این باند به علت نگهداری مواد مخدر در زندان به سر می برد.

او گفت: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی، متهم به پلیس آگاهی استان مرکزی انتقال و تحت بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی در ادامه افزود: سرانجام متهم پرونده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به سرقت یک میلیارد و 300 میلیون ریال تجهیزات طی 14 فقره سرقت از آموزشگاه های تعلیم رانندگی، آموزشگاه های علمی و دیگر اماکن دولتی در شهرستان اراک اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان آموزشگاه های علمی و تعلیم رانندگی اراک در دام پلیس

باند سارقان آموزشگاه های علمی و تعلیم رانندگی اراک در دام پلیس