مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 04:052019-12-05بين الملل

مهمترین خبرهای جهان (7-19)


ترامپ گزارش مربوط به تحقیقات کنگره آمریکا درباره استیضاح را شوخی دانست - // بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل روز چهارشنبه در آغاز دیدارش با مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در لیسبون گفت، اسراییل در تلاش است تا تعرض های ایران را در سراسر خاورمیانه متوقف کند.

(پایگاه اینترنتی جروزالم پست از لیسبون)// بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل پیش از آغاز مذاکراتش با مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در لیسبون از فشار مالی شدید آمریکا علیه تهران قدردانی کرد و گفت: این شرایط با موفقیت در حال ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی (برای ایران) هستند.

(پایگاه اینترنتی تایمز اسراییل) عراق// نیرو های پیشمرگ کُردی عراق حمله تروریست های داعش را در کولجو در منطقه کرمیان خنثی کردند.

(شبکه تلویزیونی المیادین)سوریه// (گروه موسوم به) دیده بان حقوق بشر سوریه از پرواز هواپیما های ترکیه برفراز منطقه غرب جرابلس در استان حلب سوریه خبر داد.

(شبکه تلویزیونی الحدث)// حمله با خودرو بمب گذاری شده به نیرو های ترکیه در ایست بازرسی البلدق در غرب شهر جرابلس در استان حلب سوریه و زخمی شدن شماری از نظامیان ترکیه (خبرگزاری یونیوز)اتحادیه اروپا// اتحادیه اروپایی با اشاره به پروژه تحریم های آمریکا بر ضد فرانسه، تصریح کرد که در برابر هرگونه اقدام تجاری تلافی جویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خبرهای جهان (7-19)

مهمترین خبرهای جهان (7-19)