مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 03:552019-12-05اقتصادي

چهار واحد تولیدی در دیواندره افتتاح، کلنگ زنی و بازدید شد


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور در سفری یک روزه به کردستان چهار واحد تولیدی در دیواندره را افتتاح، کلنگ زنی و بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد امید شامگاه چهارشنبه در ابتدا فاز دوم واحد تولیدی سنگ تزیینی در دیواندره را افتتاح کرد که این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای 55 نفر را فراهم کرده است.

برای احداث این واحد تولید مصنوعات سنگی تاکنون 18 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که دو میلیارد تومان آن از محل تسهیلات اشتغال روستایی بوده است و بازار صادرات سنگ های تزیینی این واحد تولیدی کشورهای امارات و سوریه است.

همچنین مراحل ساخت دو واحد تولید و بسته بندی چای، دمنوش و فرآورده های درمانی و آلیاژسازی آلومینیوم نیز با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری کلنگ زنی شد.

واحد تولیدی بسته بندی در صورت آغاز به فعالیت زمینه اشتغال 25 نفر را فراهم می کند و پنج میلیارد تومان سرمایه ثابت و 10 میلیارد تومان هم سرمایه در گردش نیاز دارد.

واحد آلیاژسازی آلومینیوم نیز دو میلیارد تومان سرمایه ثابت نیاز دارد و پس از راه اندازی برای 15 نفر اشتغالزایی می کند که این واحد آلیاژسازی شامل دو کوره خواهد بود که ظرفیت تولید هر کوره آن پنج تن در ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار واحد تولیدی در دیواندره افتتاح، کلنگ زنی و بازدید شد

چهار واحد تولیدی در دیواندره افتتاح، کلنگ زنی و بازدید شد