مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 21:252019-12-04اقتصادي

دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی ؛ اما و اگرها


مجری طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با تصویب شورای اقتصاد 6 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای دوگانه سوز کردن یک میلیون و 900 هزار ون، - وانت بار و مسافربر های شخصی اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما آقای حمید قاسمی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: هدف از این طرح اینست که تمام هزینه های بار و مسافر به سمت سی ان جی برود و هزینه ها کمتر شود.

وی تصریح کرد: در این فرایند خودرو های تولید شده در کشور که در چرخه مسافر هستند مثل خودر های ون، وانت بار ها و تاکسی ها به سمت سی ان جی شدن می رود.

آقای قاسمی گفت: در این طرح هزینه هر خودرو 4 میلیون و 500 تومان است که برای جامعه هدف یک میلیون 464 هزار خودرویی تعریف شده است و تمام هزینه از محل صادرات فراورده های نفتی تامین می شود و رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از 2 میلیون و 400 خودروی وانت در کشور یک میلیون و صد هزار دستگاه سی ان جی سوز هستند تصریح کرد: هدف از این طرح این است که کلیه وانت بار ها به مرور سی ان جی سوز شوند.

مجری طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همچنین گفت: در این طرح صددرصد ون ها و 200 هزار تاکسی مسافربر شخصی هدف گذاری شده اند که به این ترتیب 100 درصد بار و مسافر را پوشش خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی ؛ اما و اگرها

دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی ؛ اما و اگرها