مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 20:252019-12-04سياسي

حقیقت ناآرامی های ماهشهر از زبان استاندار خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امشب همراه با سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، سردار عباس زاده فرمانده نیروی انتظامی استان و حجت الاسلام امام امام جمعه شهرستان شوش با حضور در منزل شهید رضا صیادی در شهرستان شوش از شهدای امنیت ضمن دیدار و گفت وگو با خانواده این شهید والامقام به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

استاندار خوزستان در این دیدار با تسلیت به خانواده شهید صیادی، اظهار کرد: دشمنان و استکبار به دنبال فشار و تحمیل منافع و خواسته های خود و ممانعت از پیشرفت و توسعه کشور است و خدا می فرماید که ما را مورد امتحان قرار می دهد و به صابران بشارت می دهد.

شریعتی افزود: باید در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده و در برابر ظلم کوتاه نیاییم که تا امروز خوشبختانه به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم این امر انجام شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: بعضاً ممکن است مردم نسبت به برخی سیاست ها و تصمیمات نقد و اعتراض داشته باشند که حق آنهاست و ما موظف به شنیدن اعتراض و در صورت لزوم و کار کارشناسی پذیرنده نظرات مخالف خود هستیم؛ اما ایجاد اغتشاش و ناامنی بحث دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت ناآرامی های ماهشهر از زبان استاندار خوزستان

حقیقت ناآرامی های ماهشهر از زبان استاندار خوزستان