مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 16:552019-12-04اجتماعي

پیش بینی بارش 120 تا 150 میلی متر باران در کهگیلویه و بویراحمد


مسئول دفتر مطالعات پایه منابع آب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش 120 تا 150 میلی متری باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر مطالعات پایه منابع آب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش 120 تا 150 میلی متری باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.

حسن ارجمند در نشست اضطراری مدیریت بحران استان افزود: براساس پیش بینی موسسه تحقیقات آب منطقه ای استان طی بارشهای عصر روز جمعه، 15 آذر ماه تا عصر روز یکشنبه، 17 آذر ماه بارش 120 تا 150 میلی متری باران را خواهیم داشت.

همچنین رضا کاکاوند ، مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به صدور اخطاریه ای در خصوص ورود سامانه بارشی به استان گفت: بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر نفوذ و فعالیت سامانه بارشی بتدریج از روزجمعه تا اواخر وقت روز یکشنبه در سطح تمامی مناطق استان است.

وی با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه طی روزهای شنبه و یکشنبه خواهد بود، افزود: با توجه به ماهیت سرد بودن این سامانه، بارش برف در مناطق سردسیری و مستعد طی روزهای شنبه و یکشنبه پیش بینی می شود.

کاکاوند با اشاره به پیش بینی بارش های قابل توجه در اولین روزهای هفته آینده اظهارکرد: این استان در صدر بارش های چند روز آینده قرار خواهد داشت و بعد از این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش 120 تا 150 میلی متر باران در کهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی بارش 120 تا 150 میلی متر باران در کهگیلویه و بویراحمد