مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 15:302019-12-04اقتصادي

از سرمایه گذاری های مشترک در حوزه های مختلف استقبال می کنیم


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روند رو به رشد روابط اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان، بر گسترش مناسبات بین استان های مرزی دو کشور تأکید کرد و گفت: - استاندار آذربایجان شرقی در دیدار سفیر ارمنستان در ایران: از سرمایه گذاری های مشترک در حوزه های مختلف استقبال می کنیم ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روند رو به رشد روابط اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان، بر گسترش مناسبات بین استان های مرزی دو کشور تأکید کرد و گفت: از سرمایه گذاری های مشترک در حوزه های مختلف استقبال می کنیم.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار سفیر ارمنستان در ایران، اظهار کرد: در سایه روابط فرهنگی و تاریخی ایران و ارمنستان، امروز هموطنان مسلمان و ارمنی در نقاط مختلف ایران و به ویژه تبریز در شرایط کاملاً مسالمت آمیز زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه مناسبات دو کشور در سال های اخیر رو به گسترش بوده است، افزود: پس از سفر دکتر روحانی به ایروان برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا، روند توسعه روابط، پرشتاب تر نیز شده است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: تنها در سال 2018 میلادی، مبادلات اقتصادی دو کشور 40 درصد افزایش یافته و هم اکنون، ایران چهارمین شریک اقتصادی ارمنستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرمایه گذاری های مشترک در حوزه های مختلف استقبال می کنیم

از سرمایه گذاری های مشترک در حوزه های مختلف استقبال می کنیم