مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-04اقتصادي

کاهش 3 درصدی ازدواج و 2 درصدی طلاق در کشور


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آران وبیدگل گفت: امسال طلاق در کشور 2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان ؛ ذبیح الله خداییان در حاشیه بازدید از دادگستری شهرستان آران وبیدگل با اشاره به روند کاهشی طلاق و ازدواج در کشور گفت: امسال طلاق 2 درصد و ازدواج 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است .

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 122 هزار و 700 واقعه طلاق در کشور ثبت شده گفت: در این مدت 383 هزار و 842 واقعه ازدواج هم ثبت شده که کاهشی 3 درصدی داشته است .

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به اجرای طرح تحول قضایی در دوره جدید قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: در این زمینه طرحی جامع با اهداف کوتاه، میان و بلند مدت ارائه شده که به افزایش کیفیت و سرعت رسیدگی به پرونده ها، پیشگیری از وقوع جرم، آموزش و افزایش جذب قضات و کاهش میدانی جمعیت زندان ها تاکید شده است .

خداییان با بیان اینکه عزم دستگاه قضا در مبارزه با فساد است گفت: در قانون جدید بازداشت موقت اجباری منع شده و اصل بر برائت تا زمان حکم قطعی گذاشته است .

وی به افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی در تداوم مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: در آخرین نظرسنجی، میزان رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی به 76 درصد رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3 درصدی ازدواج و 2 درصدی طلاق در کشور

کاهش 3 درصدی ازدواج و 2 درصدی طلاق در کشور