مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 14:552019-12-04سياسي

باید به ظرفیت مردمی در اقتصاد توجه شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید به ظرفیت مردمی در اقتصاد توجه شود گفت: در عرصه خصوصی سازی از ظرفیت های بزرگی در کشور برخورداریم که مدیران و مسئولان باید در امر اعتمادسازی در جامعه قدم جدی بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جمع کارآفرینان و تولیدکنندگان همدانی با تبیین مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار کرد: امروز در میدان سخت اقتصادی به خاطر وجود تحریم ها و برخی قوانین سخت و دست و پا گیر با مشکلات بسیاری مواجهیم.

وی کارآفرینان را سربازان مبارزه با جنگ اقتصادی دانست و گفت: متاسفانه اقتصاد ما به عرصه ای برای تهاجم دشمن تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن خارجی از راه های مختلفی چون قاچاق کالا و ممنوعیت صادرات به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند گفت: بنده کارآفرینان و تولیدکنندگان را مدیرانی خوب می دانم زیرا یک مدیر خوب مرد روزهای سخت است.

وی ورود دولت به عنوان متصدی را در شرایط فعلی نادرست خواند و اظهار کرد: فعلا با اطلاعات اقتصادی موجود دولت به معنای حاکمیت و نه معنای خاص دولت، نباید به تصدی گری بپردازد بلکه باید نقش تسهیل گر را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به ظرفیت مردمی در اقتصاد توجه شود

باید به ظرفیت مردمی در اقتصاد توجه شود