مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 13:502019-12-04فناوري

::مرادویردی-همایش نوآوری کاسپین


1- امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران2- هولین ژائو دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات در این همایش یک روزه راهبرد های کشور های مختلف در زمینه چگونگی استفاده از فناوری های نوین همچون اینترنت اشیا بررسی شد.

بررسی جنبه های اجتماعی و اقتصادی تکنولوژی همراه جنبه ی فناورانه آن و کاربرد اینترنت اشیا در بخش صنایع و کشاورزی، وضعیت زیرساخت های تکنولوژی کشور های منطقه و آماده سازی بستر های حقوقی لازم برای استفاده از فناوری های نوین از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش بین المللی بود.

از جمهوری اسلامی ایران امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در این همایش در زمینه فرصت های اجتماعی برای توسعه تکنولوژی های جدید سخنرانی کرد.

وی گفت: موضوعی که من به آن پرداختم پذیرش فناوری توسط جوامع مختلف است و اینکه چه راه حل هایی در مقابله با چالش ها باید در این حوزه به کار گرفته شود همچنین به مسایلی که قابلیت اشتراک گذاری برای دیگر جوامع عضو این منطقه دارد اشاره کردم.

در ادامه این همایش سخنرانانی از کشور های مختلف به ارائه نظرات و تجربیات خود همچنین ظرفیت های کشورشان در حوزه فناوری اطلاعات پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

::مرادویردی-همایش نوآوری کاسپین

::مرادویردی-همایش نوآوری کاسپین