مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-04حوادث

30 قاچاقچی چوب درختان جنگلی، تاغ و گز در شاهرود دستگیر شدند


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از کشف پنج هزار و 794 کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: طی 9 ماهه گذشته در سال جاری 30 قاچاقچی چوب درختان جنگلی، - تاغ و گز دستگیر شدند.

محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه طی 9 ماهه سال جاری میزان پنج هزار و 794 کیلوگرم چوب تاغ در شهرستان شاهرود کشف شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه نواحی جنوبی شهرستان شاهرود کویری و بیابانی است لذا این درختان نقش قابل توجهی در کنترل ریزگرد و جلوگیری از پیشرفت بیابان به سمت شهرها دارند لذا حفظ و حراست آن اهمیت بالایی دارد.

وی بابیان اینکه طی مدت مذکور دو هزار و 415 کیلوگرم چوب گز در شهرستان از متخلفان شناسایی شده است، افزود: گیاه گز مقاومت بسیار بالایی نسبت به خشکی و شوری خاک دارد که نقش آن در حفظ عرصه های منابع طبیعی و جلوگیری از فرسایش خاک غیر قابل انکار است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه طی این مدت نیز 3.

2 متر مکعب نیز انواع چوب جنگلی کشف شده است، ابراز داشت: این درختان جنگلی شامل سرخدار، اوجا، ممرز و غیره می شود که البته باید گفت قاچاقچیان چوب به ازای هر کیلوگرم چوب و زغال جریمه نقدی خواهند شد.

کشاورزیان بابیان اینکه طی 9 ماهه امسال 30 قاچاقی چوب جنگلی، تاغ و گز در شاهرود دستگیر شدند، تصریح کرد: برای همه این افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 قاچاقچی چوب درختان جنگلی، تاغ و گز در شاهرود دستگیر شدند

30 قاچاقچی چوب درختان جنگلی، تاغ و گز در شاهرود دستگیر شدند