مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:562019-12-04پزشكي

اجرای طرح تست سریع HIV در مرکز بهداشت و درمان قوچان


سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان اظهار کرد: در سال جاری بیش از 4 هزار نفر از ساکنان این شهرستان زیر پوشش مشاوره و تست سریع HIV قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، داوود خوش شکن اظهار کرد: در شهرستان قوچان یک پایگاه مشاوره بیماری های عفونی مستقل با حضور دو کارشناس جهت انجام مشاوره و انجام رپیدتست (تست تشخیص سریع ایدز ) تشکیل شده است؛ همچنین خدمات مشاوره و انجام آزمایش در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان بصورت کاملا محرمانه و رایگان انجام می گیرد .

وی افزود: در 8 ماهه ابتدایی سال، 111 جلسه در زمینه بیماری ایدز توسط کارشناسان بیماری ها در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش برگزار شد و 816 نفر از این آموزش ها بهره مند شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان در پایان با اشاره به هفته اطلاع رسانی ایدز، برپایی چادرهای اطلاع رسانی، مشاوره و انجام رپیدتست و آموزش در مورد بیماری ایدز در مکان های پُرتردد شهر، آموزش دانش آموزان در مدارس، برگزاری کارگاه ها و جلسات آموزشی برای پرسنل و مردم، مراجعه به تمام باشگاه های ورزشی و انجام مشاوره و درصورت لزوم انجام رپیدتست و اطلاع رسانی و نصب بنر را از اقدامات انجام شده این شبکه در هفته اطلاع رسانی ایدز ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تست سریع HIV در مرکز بهداشت و درمان قوچان

اجرای طرح تست سریع HIV در مرکز بهداشت و درمان قوچان