مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-04دانش

برگزاری همایش ملی فناوری های نوین انرژی در مشهد


چهارمین همایش ملی فناوری های نوین انرژی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

- ، مرکز خراسان رضوی، رییس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران در این همایش گفت: انجمن های علمی با حمایت و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای افزایش و تعالی ارزش علم در جامعه فعالیت می کنند و همچنین حمایت از همکاری های بین المللی را در دستور کار خود دارند.

حسن غفوری فرد افزود: باید به مفاهیم جدید در حوزه های تجاری سازی فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و همچنین ظرفیت صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان با نگرش به مزیت های ارزی آنها توجه شود.

مدیر عامل شرکت توانیر نیز در این همایش گفت: شاهد افزایش مصرف برق در روزهای گرم سال در حدود 22 هزار مگاوات برق بودیم که دلیل اصلی آن استفاده از وسایل سرمایشی است.

محمد حسن متولی زاده افزود: یکی از برنامه های اجرا شده، فراهم کردن بسته های تشویقی برای اصلاح الگوی مصرف برق کشاورزان، صنعتگران و اداره ها بود و به همین دلیل امسال خاموشی برق در کشور به صفر رسید و با تغییر الگو توانستیم 120 درصد بیش از سال گذشته صادرات برق داشته باشیم.

وی گفت: براین اساس باید بتوانیم الگوی مصرف برق مشترکین خانگی را اصلاح کنیم که استفاده از شرکت های نوپا و همچنین اینترنت می تواند گام مهمی در این مسیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی فناوری های نوین انرژی در مشهد

برگزاری همایش ملی فناوری های نوین انرژی در مشهد