مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-04سياسي

پرسمان عدالت با حضور دادستان شیراز به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برگزار شد


نخستین نشست «پرسمان عدالت» در خصوص پیگیری مطالبات و خواسته های مردم از مسؤولین و نقد و بررسی عملکرد دادگستری و دادستانی استان فارس با حضور دادستان عمومی و انقلاب شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به همت واحد مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز نشستی با عنوان پرسمان عدالت با حضور دادستان عمومی و انقلاب شیراز برگزار شد.

پیگیری مطالبات و خواسته های مردم از مسؤولین و نقد و بررسی عملکرد دادگستری و دادستانی استان فارس از محورهای این نشست بود.

در آغاز این نشست چند تن از دانشجویان سؤالاتی را در خصوص اخراج وحید موسوی یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز و فوت دکتر پویان چنگیزی، وضعیت رسیدگی به پرونده مالی شهردار صدرا، پرونده متهمان سیل شیراز، حد و حدود مطالبه گری دانشجویان از مسؤولین، لزوم آزادی بیان و پس از آن، ابهام در وظایف دستگاه ها همچنین قوه قضاییه و لزوم اطلاع رسانی کامل و شفاف، بازداشت دانشجویان در حوادث اخیر، تعداد جانباختگان و بازداشت شدگان همچنین نحوه رسیدگی به افراد متضرر حوادث پس از گران شدن بنزین، مطرح کردند.

حیدر آسیابی با بیان اینکه خود من دانشجوی لیسانس دانشگاه شیراز بودم و با فضای دانشجویی هم آشنا هستم، ابراز داشت: شعار دستگاه قضایی در بین مردم بودن است و دانشجویان به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسمان عدالت با حضور دادستان شیراز به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برگزار شد

پرسمان عدالت با حضور دادستان شیراز به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برگزار شد