مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-04سياسي

همه انسان ها خواهان عدالت هستند


قوه قضاییه می تواند مددکار شرکت های بزرگی باشد که امروز در شرایط خوبی به سر نمی برند، برخی از آنها حتی در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه گلپایگان گفت: قوه قضاییه می تواند مددکار شرکت های بزرگی باشد که امروز در شرایط خوبی به سر نمی برند، برخی از آنها حتی در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

  حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی در جلسه شورای اداری که امروز( چهارشنبه) با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: همه انسان ها دوست دارند عدالت را با تمام وجود خود لمس کنند از این جهت عدالت به عنوان یک آرمان مقدس در طول تاریخ مورد توجه بوده است.

عدالت به اندازه ای خواستنی است که حتی افراد راهزن هم موقع تقسیم غنائم خواهان برقراری عدالت بودند.

وی بابیان اینکه همه انسان ها در نهاد خود خواهان عدالت هستند، ادامه داد: با حضور رییس جدید قوه قضاییه موجی از امید در دل مردم برای رسیدن به قوه قضاییه ای به تراز جمهوری اسلامی، شکل گرفته است.

امیدوایم مردم در این دوره طعم عدالت را به نحو ملموسی درک کنند و این حرکت کند نشود و تحت تاثیر هیچ اقدام و مسئله حاشیه ای قرار نگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه گلپایگان گفت: در شهرستان گلپایگان در زمینه صنعت شرکت های تولیدی خوبی قرار دارد اما متاسفانه در چندسال اخیر با مشکلات اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه انسان ها خواهان عدالت هستند

همه انسان ها خواهان عدالت هستند