مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-04سياسي

دولت الکترونیک هنوز در حد شعار باقی مانده است


معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه هنوز دولت الکترونیک در کشور عملیاتی نشده است، گفت: عدم استعلام الکترونیکی و یکپارچگی اطلاعات اداری موجب فرار مفسدان اقتصادی از کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی صادقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار داشت: در کشور وضعیت نابسامانی وجود دارد که درصدد ساماندهی و بهبود این اوضاع در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی و ایستادگی در برابر ظلم ظالمان مشکلات برطرف می شود، گفت: تصرف زمین های کشاورزی و عدم تأمین سوخت کشاورزان این شهرستان را در مرکز استان و کشور پیگیری می کنیم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: قوانین بانک ها در ارتباط با تولید کنندگان بسیار سخت است و با وضع قوانین جدید مشکلات آن ها دو برابر شده است و همین موجب شده که با دو پینک کردن کاستی های خود را برطرف کنند.

صادقی تصریح کرد: وقتی که تولید کننده در بروکراسی اداری باید 360 امضا بگیرد و سال ها علاف شود با شعار اقتصاد مقاومتی فاصله دارد و از طرفی تولید کننده به کار دلالی روی می آورد و چرخه تولید بازمی ایستد و بیکاری و فقر زیاد می شود.

وی با بیان اینکه زنجیره بد اقتصادی نتیجه افزایش تورم است، افزود: افزایش پرونده های فرار از قانون به دلیل اینکه کارها را سخت کردیم و لازم است که اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت الکترونیک هنوز در حد شعار باقی مانده است

دولت الکترونیک هنوز در حد شعار باقی مانده است