مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:252019-12-04دانش

شبکه فن بازار ملی ایران نیاز های فناورانه تهران را تامین می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کلان شهر تهران برای قرار گرفتن در تراز جهان شهرها، - شبکه فن بازار ملی ایران به کمک بروکرها، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها نیاز های فناورانه تهران را تامین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کلان شهر تهران برای قرار گرفتن در تراز جهان شهرها، باید همواره برای نیاز های مدرن شهری پاسخ ‎های فناورانه بیابد.

در همین راستا شبکه فن بازار ملی ایران وابسته به معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری با همکاری مرکز تهران هوشمند، رویدادی برگزار کرد تا در بطن آن، نیاز های فناورانه شهرداری تهران مورد واکاوی قرارگیرد.

در این رویداد که در روز اول از هفته تهران هوشمند در محل کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد، مسئولین مختلفی از نهاد های وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری تهران و دیگر دستگاه های زیربط حضور داشتند.

میلاد صدرخانلو رییس شبکه فن بازار ملی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نشست، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد بروکر های فناوری به تبیین نقش آن ها در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور پرداخت و بر لزوم همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه فن بازار ملی ایران نیاز های فناورانه تهران را تامین می کند

شبکه فن بازار ملی ایران نیاز های فناورانه تهران را تامین می کند