مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-04دانش

مسابقات تکواندو دانشجویان دختر و پسر به میزبانی دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نژاد علی، رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی در آیین افتتاحیه مسابقات تکواندو دانشجویان دختر و پسر که به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد دیروز 12 آذرماه برگزار شد، - افتتاحیه مسابقات تکواندو دانشجویان دختر و پسر به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد از دیروز،12 آذر ماه آغاز شده و این مسابقات به مدت سه روز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نژاد علی، رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی در آیین افتتاحیه مسابقات تکواندو دانشجویان دختر و پسر که به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد دیروز 12 آذرماه برگزار شد، گفت: دانشجویان منشاء اثرگذاری و سرمایه ارزش آفرین کشور هستند.

نژاد علی افزود: برگزاری جذاب و پرشور و نشاط المپیاد ها باعث تشویق دانشجویان و استقبال آن ها از المپیاد ها می شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی در ادامه دانشگاه پیام نور را دانشگاهی بانشاط، شاد و پرانرژی معرفی کرد وی گفت: مرکز مشهد با توجه به پیگیری های که انجام داد، توانست این میزبانی را کسب کند و امیدوارم این المپیاد، المپیادی به یاد ماندنی باشد.

نژاد علی با اشاره به اینکه 12 استان در این رقابت ها حضور دارند، افزود: این مسابقات در دو گروه پسران و دختران به مدت سه روز تا 14 آذر ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تکواندو دانشجویان دختر و پسر به میزبانی دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد

مسابقات تکواندو دانشجویان دختر و پسر به میزبانی دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد