مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-04سياسي

فعالیت 31 کانون استانی کارفرمایی در کل کشور وجود دارد


دبیرکل کانون عالی کارفرمایان ایران گفت: هم اکنون 31 کانون استانی کارفرمایی در کل کشور وجود دارد که هر کانون استانی از تشکل های زیرمجموعه خود تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حمیدرضا سیفی ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با انجمن کارفرمایان اظهار کرد: ارتباط و تعامل دانشگاه با حوزه صنعت باید به شکل هدفمندتر و منسجم تری باشد.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت باید خروجی محور باشد، افزود: با وجود 2 هزار و 800 دانشگاه در سطح کشور و حضور اساتید و دانشجویان و دانش پژوهان پروژه مشترک تخصصی بین دانشگاه و صنعت وجود ندارد و این امر نیازمند ارتباط و تعامل بیشتر این دو حوزه است.

  دبیرکل کانون عالی کارفرمایان ایران با بیان اینکه کانون عالی وسیع ترین تشکل اقتصادی با وجود 3 هزار تشکل اقتصادی در کل کشور است، اظهار داشت: کانون عالی کارفرمایان ایران نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار و شورای عالی اشتغال کشور و نماینده کارفرمایی به عنوان ناظر بر اجرای قوانین است هم اکنون 31 کانون استانی کارفرمایی در کل کشور وجود دارد که هر کانون استانی از تشکل های زیرمجموعه  خود تشکیل شده است.

فعالیت 21 کانون کارفرمایی در استان مرکزی  دبیرکانون کارفرمایان استان مرکزی نیز در ادامه با اشاره به اینکه 21 کانون کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 31 کانون استانی کارفرمایی در کل کشور وجود دارد

فعالیت 31 کانون استانی کارفرمایی در کل کشور وجود دارد