مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 10:362019-12-04سياسي

در حاشیه شورای شهر زنجان/ توضیحات عدم برگزاری جلسات و مرخصی شهردار


آخرین جلسه علنی شورای شهر زنجان 14 آبان ماه برگزار شده است، تاریخی که تقریبا یک ماه از آن گذشته است و تاکنون جلسه رسمی و علنی برگزار نشده است ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طبق نص صریح قانون، ماده 15 ( اصلاحی 6/7/1382 )، جلسات شوراها علنی و با حضور دو سوم اعضای اصلی رسمیت می یابد و تصمیمات با اکثریت مطلق آرای حاضرین معتبر است و تشکیل جلسات غیرعلنی منوط به تصویب دو سوم اعضای حاضر در جلسه است.

بر اساس همین قانون لازمه علنی بودن جلسات شورا، حضور خبرنگاران و رسانه ها در جلسات شورا است، چرا که آنچه مسلم است حضور خبرنگاران در جلسات شورا، فرصتی برای شورا است، چرا که با حضور افکار عمومی در جلسات شورای شهر، اعضای شورا با دقت بیشتری تصمیم گرفته و همه تصمیمات و مصوبات شورا به صورت شفاف منعکس می شود.

آخرین جلسه علنی شورای شهر زنجان 14 آبان ماه برگزار شده است، تاریخی که تقریبا یک ماه از آن گذشته و تاکنون جلسه رسمی و علنی برگزار نشده است، اما به گفته یکی از اعضای شورای شهر در این بازه زمانی یک جلسه غیرعلنی برگزار شده است.

جلسه غیرعلنی که اتفاقا بسیار پرحاشیه بوده و با واکنش هایی هم مواجه بوده است، شنیده ها حاکی از آن است که در این جلسه بحث تحقیق و تفحص از چند سازمان شهرداری، بحث نیروهای جدید جذب شده به شهرداری و همچنین مسائل پیرامونی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حاشیه شورای شهر زنجان/ توضیحات عدم برگزاری جلسات و مرخصی شهردار

در حاشیه شورای شهر زنجان/ توضیحات عدم برگزاری جلسات و مرخصی شهردار