مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 10:162019-12-04سياسي

ثمره «آموزش جنسی در مدارس» چیست؟ /افزایش میزان بارداری نوجوانان در آمریکا


هرجا دولت آمریکا سعی کرده به نوجوان ها درباره مسائل جنسی آموزش بدهد تا آن ها را نسبت به این مسائل سرد کند، دقیقا نتیجه برعکس گرفته است.

هرچه بیشتر به نوجوان ها در رابطه با مسئله جنسی بگوییم، - گروه خانواده؛ نعیمه موحد: آموزش جنسی در مدارس یکی از مفاهیم مبهمی است که به یکی اختلاف نظرهای اساسی و البته درخواست های اصلی دولت و مجلس فعلی تبدیل شده است.

به گونه ای که حتی این مساله مهم تربیتی که در سرنوشت و زندگی حال و آینده کودکان و نوجوانان ما مربوط می شود، تبدیل به یک بحث سیاسی شده است.

روز نهم آذر در مراسم روزجهانی ایدز؛ معاون وزیر بهداشت از عدم آموزش مسائل جنسی در مدارس گله کرد و گفت: به دلیل آموزش پیشگیری از ایدز به فحشا محکوم می شویم این دست سخنان و تلاش های نمایندگان مجلس و دولت برای اجرای سند 2030 در مدارس که بخشی از آن به آموزش های جنسی اشاره دارد و همچنین تلاش برای تصویب دروس و ساعات آموزش جنسی در مدارس نشان از عزم جزم این دولت برای تحقق آموزش جنسی در مدارس دارد.

همه این ها درحالی است که حتی یک بار به دغدغه های مخالفین این ماجرا پاسخ کافی داده نشده است.

والدین و شهروندانی که نمی دانند آموزش جنسی قرار است در چه سطحی و برای دانش آموزان در چه سنی جزء دروس اجباری قرار بگیرد؟ آیا در این آموزش ها فقط قرار است از تربیت جنسی ذیل عناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره «آموزش جنسی در مدارس» چیست؟ /افزایش میزان بارداری نوجوانان در آمریکا

ثمره «آموزش جنسی در مدارس» چیست؟ /افزایش میزان بارداری نوجوانان در آمریکا