مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 10:162019-12-04سياسي

عدم شفافیت و زنجیره بد اقتصادی عامل افزایش تورم شد


معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه تورم نتیجه زنجیره بد اقتصادی است، گفت: اگر استعلام الکترونیکی و یکپارچگی در اطلاعات اداری کشور وجود داشت با فرار مفسدان اقتصادی از کشور مواجه نبودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام هادی صادقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه با پیروی از مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب موفق خواهیم بود، اظهار کرد: در وضعیت نابسامانی که از گذشته های دور ایجاد شده است به سر می بریم و ما وارث ساماندهی و بهبود این اوضاع کشور هستیم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: در دوران شاهنشاهی کشور از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علم و فن آوری و تکنولوژی و سیاسی در وضعیت نابسامانی قرار داشت که با پیروزی انقلاب پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه با همت و تلاش شبانه روزی و ایستادگی در برابر ظلم عالم و توجه به قوای درونی و اتکا به خداوند مشکلات قطعأ برطرف می شود، گفت: در بعضی از مسائل خاص شهرستان مانند تصرف زمین های کشاورزی و عدم تأمین سوخت کشاورزان با پیگیری ها در استان و یا مرکز کمک به حل آن خواهیم کرد.

صادقی با بیان اینکه یک سویه حرف زدن در مقابل بانک ها خوب نیست چرا که با مشکلاتی مواجه هستند که فقط با دو پینک کردن کاستی های خود را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شفافیت و زنجیره بد اقتصادی عامل افزایش تورم شد

عدم شفافیت و زنجیره بد اقتصادی عامل افزایش تورم شد