مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-04سياسي

ظرفیت سایت پسماند «محمدآباد» رو به اتمام است


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: افق در نظر گرفته شده برای سایت محمدآباد 20 ساله بود اما هم اکنون در سال پنجم احداث سایت، ظرفیت آن در حال پر شدن است که این امر به دلیل ورود استانداری به این موضوع است.

- ایسنا/قزوین رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: افق در نظر گرفته شده برای سایت محمدآباد 20 ساله بود اما هم اکنون در سال پنجم احداث سایت، ظرفیت آن در حال پر شدن است که این امر به دلیل ورود استانداری به این موضوع است.

زهرا یوسفی رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته با موضوع بررسی سایت محمدآباد برگزار شد، بابیان این که ساخت سایت محمدآباد از سال 83 تا 89 طول کشید، تصریح کرد: به مدت دو سال سایت محمدآباد به یک شرکت خصوصی واگذارشده است، سپس استانداری به مدت دو سال مسئولیت را بر عهده می گیرد و شورا تصویب می کند که استانداری سالی 180 میلیون تومان اجاره پرداخت کنند اما اجاره ای پرداخت و قرارداد تمدید نمی شود.

وی افزود: در زمان احداث سایت مقرر می شود که در این مکان روزانه 250 تن زباله خانگی دریافت شود که این میزان طی سال های اخیر به 800 تن رسیده و مدیریتی بر سایت وجود نداشته است، سایت باید شعاع 30 کیلومتری خود را پوشش می داد که زباله های 11 شهر را در برمی گرفت اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سایت پسماند «محمدآباد» رو به اتمام است

ظرفیت سایت پسماند «محمدآباد» رو به اتمام است