مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 10:062019-12-04اقتصادي

سهم اشتغال روستاییان از سبد اشتغال کشور 25 درصد است


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: سهم اشتغال روستاییان از سبد اشتغال کشور در گذشته 5 درصد بود که این سهم تا پایان سال گذشته به 25 درصد افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد امید ظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نسبت به کردستان با توجه به ظرفیت هایی که این استان دارد علاقه زیادی دارم و همواره سعی کرده ام تا جایی که در توان داریم با مساعدت موتور استان را رو به جلو ببریم.

وی گفت: کردستان الان از شرایط بسیار خوبی نسبت به گذشته برخودار است و در کنار این ظرفیت ها یک فرصت خوبی برای استان فراهم است و آن هم جدیت مدیریت ارشد استان است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور یکدلی و صمیمیت و جدیت در پیگیری در مسائل استان را زمینه ساز توسعه در کردستان عنوان کرد و افزود: تمام توان خود را برای جبران عقب ماندگی ها در بخش زیرساختی و غیره بکار بگیریم.

وی تصریح کرد: اوایل انقلاب جمعیت روستایی و شهری کشور عکس امروز بوده اما متاسفانه امروزه جمعیت روستایی کشور رو به کاهش است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: 26 درصد از جمعیت کشور در روستاها و 74 درصد در روستاها سکونت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اشتغال روستاییان از سبد اشتغال کشور 25 درصد است

سهم اشتغال روستاییان از سبد اشتغال کشور 25 درصد است