مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 09:452019-12-04سياسي

اطلاعیه دانشگاه امیرکبیر درباره اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن


دانشگاه صنعتی امیرکبیر اطلاعیه ای در خصوص اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن و دعوت از فریدون عباسی و لغو سخنرانی او منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن منتشر شد.

در متن این بیانیه آمده است: احتراماً پیرو اتفاقات اخیر در خوابگاه شهید گلشن دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) به اطلاع می رساند گروهی تحت عنوان گروه علمی و فرهنگی خوابگاه شهید گلشن بدون ارائه درخواست هیچگونه مجوزی به اداره امور خوابگاه ها، به صورت غیرقانونی اقدام به اطلاع رسانی پیرامون برگزاری برنامه شهریار علم کرده اند.

روز شنبه مورخ 9 آذر، موضوع نداشتن مجوز برگزاری آن برنامه به اطلاع رابط گروه دانشجویی مذکور رسیده و نیز در روز یکشنبه مورخ 10 آذر، طی تماسی تلفنی با فریدون عباسی، لغو برنامه به استحضار ایشان رسانیده شده بود.

طبق مصوبه هیأت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه، برگزاری برنامه های سیاسی و اجتماعی صرفا در دانشگاه مجوز داشته و در خوابگاه ها اجازه برگزاری چنین برنامه هایی داده نخواهد شد و در عین حال ضمن استقبال از حضور فریدون عباسی و بزرگداشت یاد و خاطره شهید شهریاری، به گروه مذکور پیشنهاد داده شد که برنامه خود را در دانشگاه برگزار کنند، اما متاسفانه علیرغم تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دانشگاه امیرکبیر درباره اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن

اطلاعیه دانشگاه امیرکبیر درباره اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن